The End

Jaha, nu är sista dagen på WAB över!:( jag kan inte fatta det.

Jag vet ju att jag aldrig komme komma tillbaka och vara elev där mer, men jag tror inte att mitt hjärta har fattat det än...

jag känner mig både glad och ledsen. nej, jag vet inet vad jag ska känna. En del av mig vill bara gråta och aldrig sluta, men en de vill bara skratta av lycka..var den delen kommer ifrån just nu vet jag inte riktigt.

Men jag vill bara hem till Sverige nu. No point of staying here any longer...

gaaaaaaah, jag är förvirrad. vet ju inte vad jag känner!:S

Det var sorgligt att säga hejdå till alla. Speciellt Mel. Gud vad jag kommer sakna henne! men jag är mest ledsen över dem som oxå ska lämna WAB detta året, för dem kommer jag kanske aldrig se igen!:( För dem som stannar kommer jag ju tillbaka till och hälsar på på WAB!:D<3

Men en sak är säker. WAB är den bästa skolan ever! och människorna där är ju helt underbara som helst!:D:D <3

i love you guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0