Packning!!! ÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhh

Hejhej!

Nu sitter jag och skriver på pappas dator, för vi har stängt av det trådlösa internet nu innan flytten. Den är väääääldigt svår attt skriva på, för tangentbordet är väldigt litet, så sorry  om det blir lite fel här och där:)

iaallafall, nu har jag NÄÄÄÄÄSTAN packat färdigt! killarna som kommer och packar  in i containern kommer imorgon kl 10, så vi måste verkligen få klart allt i kväll! gud vad jobbigt det äär att flytta! jag har ju bara flyttat EN gång innan,, och det var när vi flyttade it til Kina:P så jag är inte så van XD

men jag har bara såra sista skräp saker som ska med. jag ska rensa bättre i Sverige sen:)) baaaaaad alice, du ska ju rensa nu INNAN det kommer ner i väskorna.....jaja.

Sen på kvällen var vi alla så trötta på vårt otroligt skräpiga hus som är fullt med 20 väskor och andra lösa saaker. Hela vårt matbord är fullt med saker! Likaså hela golvet i vardagsrummet....hur kan man ha så mycket saker??? Så, vi bestämde att åka till Pinnacle Plaza (resturang/affärs område för utlänningar) och äta. Det blev pasta på den Amerikanska resturangen Hungry Horse, och sen COLDSTONE!! yay! denna gånegn tog jag Cake Batte, Choklad och så M&M's, Snickers och strössel. <mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0