Nu är det nära som bara den!

Idag har vi börjat packa!!!!! herregud vad tiden går fort! okej, JAG har inte börjat packa, men mamma o pappa har.. Jag har bara skrivit upp vad jag vill ta med mig till Sverige igen! :D Det är så JOBBIGT att börja packa!! Men jag ska inte ha så mycket med mig, och bara för att vi åker i buisness class, så får vi ha med oss mer på flyget!!!:D resten går på båt.

Mina käraste ägodelar som jag bara MÅSTE ha i sommar (asså på flyget since båten kommer i oktober!) är:

Kläder
Skridskor
Skor
Smink/Smycken
Gitarr!!
Badkläder
Dator
iPod

Ja, det var det:)

Nu sitter jag här och äter torkad frukt som jag köpte på lägret för 7 RMB. Hon bara öste på med frukt, så jag kommer aldrig kunna äta upp det! Det var inte ens gott:/ Det enda som var gott var kiwina, men dem har jag redan ätit upp:(

Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0