Hem nu

Idag har det varit helt galet (och kul) här hemma hos oss! :D flyttgubbarna har varit här från klockan halv tio till halv 7!! sammanlagt 130 ådor och 30 typ kubikmeter:) när vi flyttade hit hade vi bara 57 lådor:P hahaha! hur mycket har vi köpt egentligen???!!!!

men det var kul att se när de packade ner allt för de jobbade såååååå snabbt asså! De tejpade hur snabbt som helst. Jag kan inte fatta hur någon kan tejpa så snabbt!!!! :O något jag får träna p. HHAHAHA! :D

Mys på kvällen med  indisk mat och svenskt godis (det blir nog inget mer godis för mig denn veckan för jag har redan ätit alldeles för mycket!!)

om 14 timmar åker vi till flygplatsen:D

Jag kan inte fatta dt! Jg kommer dtor gråta imorgon!!! LÄMNA KINA...??? NOOOOo . jag vill inte det! men även om jag kommer sakna det här, så ska det bli så roligt att komma hem, så dt övervinner ALLT!!:D (L)

Och malin kommer och möter mig på flygplatsen (AA). jag är glad! Du är bäst, det vet du.

Kommentarer
Postat av: Malin

älskar dig!!! ses på flygplatsen om wxakt 7 timmar!! LÄNGTAR!!(L)

2009-06-23 @ 11:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0